Trwa ładowanie proszę czekać ...

Polerowanie i renowacja lakieru

17 listopada 2016

Polerowanie samochodu

Polerowanie lakieru samochodowego umożliwia korekcję defektów lakieru takich jak rysy, wżery, ślady utleniania lakieru czy też hologramy a także wykończenia na wysoki połysk. Dzięki polerowaniu będzie można przygotować oryginalną głębię nawet przy mocnym zużyciu takiego lakieru. Powierzchnia nowego lub też dobrze polerowanego lakieru będzie jednolita.

Promienia światła odbijają się od takiej powierzchni w sposób uporządkowany oraz harmonijny i tworzą zjawisko wysokiego połysku. W trakcie eksploatacji na lakierze pojawiają się rysy różnego rodzaju, kształtu oraz głębokości a powierzchnia utlenia się i staje się przez to mniej przejrzysta. To wszystko sprawi, że światło odbije się w sposób nieuporządkowany, następuje utrata połysku. Pojawiają się za to rysy na lakierze.

Polerowanie lakieru nabłyszczające

Mechaniczne nabłyszczanie lakieru sprawdzi się w przypadku aut bez rys oraz śladów utleniania. W tym programie polerowanie ogranicza się do wyrównania powierzchni woskami, które konserwują lakier i zabezpieczą go przed czynnikami zewnętrznymi. Mechaniczne nabłyszczanie lakieru poleca się dla użytkowników młodych aut i będzie można je realizować dowolnie często.

Połysk lakieru

Polerowanie matowego lakieru

W trakcie eksploatacji pojazdu na powierzchni lakieru tworzą się małe rysy, a lakier utlenia się i staje się matowy. Częstym powodem powstawania takich rys będzie korzystanie z myjni automatycznych, których szczotki pozostawiać będą trwały ślad na lakierze. Polerowanie matowego lakieru daje lepsze efekty w przypadku, gdy na lakierze nie ma głębokich rys. można wykonywać je nawet 2 razy w roku.

Renowacja lakieru

W ten sposób będzie można zadbać o to, że usunie się zmatowania oraz te niewielkie rysy. Czasami będzie można postarać się o usunięcie między innymi rys powstałych przez gałęzie. Usuwanie rys z lakieru oraz jego renowacja to rozwiązanie najlepsze, gdy już na aucie są wyraźne ślady jego używania. W zależności od lakieru można wykonywać to kilka razy w trakcie eksploatacji tego pojazdu. Sprawę należy rozpatrywać tutaj indywidualnie w zależności od tego jakiego samochodu dotyczy.